Sie befinden Sich nicht im Netzwerk der Universität Paderborn. Der Zugriff auf elektronische Ressourcen ist gegebenenfalls nur via VPN oder Shibboleth (DFN-AAI) möglich. mehr Informationen...
Ergebnis 17 von 17

Details

Autor(en) / Beteiligte
Titel
Catalyzing change in early childhood and elementary mathematics : initiating critical conversations
Ort / Verlag
Reston, VA : National Council of Teachers of Mathematics
Erscheinungsjahr
[2020]
Link zu anderen Inhalten
Beschreibungen/Notizen
  • Includes bibliographical references
  • Hier auch später erschienene, unveränderte Nachdrucke
  • "Catalyzing Change in Elementary and Early Childhood Mathematics presents four key recommendations to guide conversations that take a critical look at current mathematics programs in order to identify practices, policies, and instructional approaches that hinder any child from becoming confident and capable mathematics learners. The book uses classroom vignettes and student work to illustrate how the eight effective mathematics teaching practices form a framework for equitable instruction and to discuss the teaching of important mathematics topics in number and operations, early algebra, geometry, and data"--
Sprache
Englisch
Identifikatoren
ISBN: 9781680540420
Titel-ID: 9925066357006463
Format
xiv, 149 Seiten
Systemstelle
TMN
Schlagworte
Mathematics

Lade weitere Informationen...