Sie befinden Sich nicht im Netzwerk der Universität Paderborn. Der Zugriff auf elektronische Ressourcen ist gegebenenfalls nur via VPN oder Shibboleth (DFN-AAI) möglich. mehr Informationen...
Ergebnis 10 von 10

Details

Autor(en) / Beteiligte
Titel
The Oxford handbook of philosophical and qualitative assessment in music education
Ist Teil von
  • Oxford handbooks
Ort / Verlag
New York, NY : Oxford University Press
Erscheinungsjahr
[2019]
Beschreibungen/Notizen
  • The Oxford Handbook of Philosophical and Qualitative Assessment in Music Education offers global, comprehensive, and critical perspectives on a wide range of conceptual and practical issues in music education assessment, evaluation, and feedback as these apply to various forms of music education within schools and communities. The central aims of this Handbook focus on broadening and deepening readers' understandings of and critical thinking aboutthe problems, opportunities, spaces and places, concepts, and practical strategies that music educators and community music facilitators employ, develop, and deploy to improve various aspects of music teaching and learning around the world.
Sprache
Englisch
Identifikatoren
ISBN: 9780190265182
Titel-ID: 9925074267106463
Format
xx, 550 Seiten; Illustrationen; 248 mm.
Systemstelle
KKA
Schlagworte
Theory of music & musicology

Lade weitere Informationen...