Sie befinden Sich nicht im Netzwerk der Universität Paderborn. Der Zugriff auf elektronische Ressourcen ist gegebenenfalls nur via VPN oder Shibboleth (DFN-AAI) möglich. mehr Informationen...
Ergebnis 9 von 11

Details

Autor(en) / Beteiligte
Titel
Handbook of visual languages for instructional design : theories and practices
Ort / Verlag
Hershey ; New York : Information Science Reference
Erscheinungsjahr
[2008]
Link zu anderen Inhalten
Beschreibungen/Notizen
  • Summary: "This book serves as a practical guide for integration of Instructional Design languages and notation systems into the practice of ID by presenting recent languages and notation systems, exploring the connection between use of ID languages and integration of technologies in education, and assessing the benefits and drawbacks of the use of ID languages in specific project settings"--Provided by publisher. - Includes bibliographical references (p. 439-466) and index. - "Premier reference source"--Cover. - Formerly CIP
Sprache
Englisch
Identifikatoren
ISBN: 1599047292, 9781599047294
OCLC-Nummer: 635777978, 635777978
Titel-ID: 9925078668806463
Format
XXII, 480 Seiten; Illustrationen, Diagramme
Systemstelle
TXK
Schlagworte
Instructional systems, Visual programming languages (Computer science)

Lade weitere Informationen...