Sie befinden Sich nicht im Netzwerk der Universität Paderborn. Der Zugriff auf elektronische Ressourcen ist gegebenenfalls nur via VPN oder Shibboleth (DFN-AAI) möglich. mehr Informationen...
Ergebnis 8 von 31

Details

Autor(en) / Beteiligte
Titel
Musical intimacy : construction, connection, and engagement
Ort / Verlag
New York ; London ; Oxford ; New Delhi ; Sydney : Bloomsbury Academic
Erscheinungsjahr
2023
Beschreibungen/Notizen
  • Includes bibliographical references and index
  • Introduction -- PART I. Production. Conjuring Intimate Spaces ; Intimacy and the Home Recording Aesthetic -- PART II. Text. Textual Dimensions of Musical Intimacy ; Analyzing Musical Intimacy -- PART III. Additional Contexts. Marketing Musical Intimacy ; Intimacy and Live Performance -- Conclusion
  • "Analyzes popular music's aesthetics, production, marketing, and consumption toward articulating a clearer understanding of how intimacy is constructed, mediated, and perceived in and through music"--
Sprache
Identifikatoren
ISBN: 9781501372254, 1501372254, 9781501372292, 1501372297
OCLC-Nummer: 1355589238
Titel-ID: 9925128654606463
Format
169 Seiten; 23 cm
Systemstelle
KHSI
Schlagworte
Popular music, Intimacy (Psychology)

Lade weitere Informationen...